ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ (Live Online Training)

Σεμινάρια
23
crm_email
  Παρ, 4 Οκτ 2024 09:30 - 17:00

  Διαδικτυακή Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.

Η εταιρεία μας, με το Σεμινάριο αυτό, προσφέρει ένα σημαντικό πρακτικό βοήθημα για την αναβάθμιση του Προϊσταμένου Επιχείρησης, ώστε να λειτουργεί ως Manager Πρώτης Γραμμής.
Πιο συγκεκριμένα, να επικοινωνεί με επιτυχία την πολιτική της Διοίκησης προς τους εργαζομένους ευθύνης του, να διαχειρίζεται με οργανωμένο τρόπο τα προβλήματα του Προσωπικού και των Λειτουργιών και να διαμορφώνει ένα θετικό εργασιακό κλίμα με την κατάλληλη Διαχείριση των Συγκρούσεων και την Παρακίνηση και Ενδυνάμωση του Προσωπικού του, λειτουργώντας ως Coach και ως Ηγέτης, να λαμβάνει αποφάσεις με δομημένο τρόπο και να εξοικειωθεί με τις στοιχειώδεις αρχές της Επικοινωνίας.

Παράλληλα, θα εμπλουτίσει τις τεχνικές Δεξιότητές του σχετικά με σύγχρονες Μεθόδους και Εργαλεία για τον Προγραμματισμό, τα στοιχειώδη της Διαχείρισης των Έργων Οργάνωσης και Τεχνικής Αναβάθμισης, τον Ποιοτικό Έλεγχο, τη Βελτίωση της Παραγωγικότητας και τη συνετή Διαχείριση Κόστους και Πόρων, εντοπίζοντας και επιλύοντας θέματα που έχουν σχέση με χαμηλή παραγωγικότητα και σπατάλες υλικών και πόρων.

Το Σεμινάριο απευθύνεται στους Προϊσταμένους κάθε επιπέδου που αποτελούν βασικό «πυλώνα» λειτουργίας και ενδιάμεσο «ιμάντα αμφίδρομης μεταβίβασης» μεταξύ Διοίκησης και Εργαζομένων, προκειμένου να στηρίξουν την εφαρμογή των Μεθόδων που θα παρουσιαστούν στην πράξη.

Στους συμμετέχοντες παρέχονται χωρίς πρόσθετο κόστος τα εξής Εργαλεία:

  1. Εργαλεία Decision Matrix και ABC Analysis για τον καθορισμό προτεραιοτήτων
  2. Εφαρμογή σε Excel για τον Προγραμματισμό των Εργασιών που βασίζεται στην βελτίωση της Παραγωγικότητας
  3. Κατάταξη των υπολοίπων Εργασιών της Καθημερινότητας σε Σημαντικές, μη Σημαντικές, Επείγουσες και μη Επείγουσες
  4. Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Έργων
  5. Εργαλείο για την Παρακολούθηση των Αναφορών και των Δεικτών Παραγωγικότητας
  6. Εργαλείο για αξιόπιστα Συστήματα Προβλέψεων

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

 


ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ


  • Θα εξοικειωθούν με τα Εργαλεία Διαχείρισης Καθημερινότητας και Βέλτιστης Αξιοποίησης του Χρόνου (Σύστημα David Allen και Covey)
  • Θα ασκηθούν στη δομημένη επίλυση προβλημάτων και στη μεθοδολογία των «5 Γιατί» για να βρίσκουν το γενεσιουργό αίτιο
  • Θα εκπαιδευτούν στα μυστικά της σωστής Επικοινωνίας και της Παρακίνησης των ανθρώπων
  • Θα μάθουν να δίνουν αναγνώριση με τον σωστό τρόπο, ώστε η παρακίνηση να ενισχύεται
  • Θα εξοικειωθούν μέσω βιωματικών ασκήσεων στο να κάνουν αρνητικές παρατηρήσεις με εποικοδομητικό τρόπο
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Εργαλεία για τον καθορισμό προτεραιοτήτων, μέσω Decision Matrix και Εργαλείο Pareto (ABC Analysis)
  • Θα έχουν στη διάθεσή τους Σύστημα για τη μέτρηση Παραγωγικότητας
  • Θα τους δοθεί ολοκληρωμένο Σύστημα σε Access για τη Διαχείριση Προβλημάτων, μη συμμορφώσεων και διορθωτικών Ενεργειών
  • Θα έχουν συνεχή υποστήριξη για ένα έτος μετά το Σεμινάριο στην αξιοποίηση όλων των παραπάνω Εργαλείων και Μεθόδων

 


ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


  1. Η έννοια του Προϊσταμένου. Διπλή ευθύνη προς «τα άνω» και προς «τα κάτω»
  2. Η Επικοινωνία
  3. Η μεθοδολογία Επίλυσης Προβλημάτων
  4. Βήματα και Εργαλεία στη λήψη των Αποφάσεων
  5. Η Διαχείριση συγκρούσεων - δύσκολων ανθρώπων
  6. Coaching και Παρακίνηση του Προσωπικού
  7. Η Διαχείριση του Χρόνου & της Καθημερινότητας
  8. Οι παράγοντες που διαμορφώνουν το Εργασιακό Κλίμα
  9. Διαχείριση Stress, η βάση για την Παραγωγικότητα - Τεχνικές και Πρακτικές
  10. Τα βασικά στην Διοίκηση του Προσωπικού
  11. Η Ανάπτυξη των δεξιοτήτων Ηγεσίας στον Προϊστάμενο
  12. Πρακτικές Ασκήσεις για όλα τα ανωτέρω
  13. Προγραμματισμός & Καθορισμός Προτεραιοτήτων
  14. Η Βελτίωση της Παραγωγικότητας και κρίσιμα σημεία στην μείωση Σπατάλης

 


ΕΙΣΗΓΗΤHΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ


Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε Θέματα Management και Πωλήσεων. Πτυχιούχος της Ανώτατης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει εργαστεί σε μεγάλες Επιχειρήσεις ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής, Διευθυντής Χονδρικών και Λιανικών Πωλήσεων και Διευθυντής Αγορών. Διαθέτει 25ετη διδακτική εμπειρία, κατά την οποία, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων.

 


ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ:


  • Εγχειρίδιο του σεμιναρίου "Εκπαίδευση Προϊσταμένων Επιχείρησης"
  • Η παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Τα Εργαλεία που αναφέρθηκαν παραπάνω
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της iBcl για λήψη του υλικού του σεμιναρίου
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο Live Online Training κάντε κλικ εδώ.

 

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε " Εγγραφή στο σεμινάριο" παραπάνω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 6215220.

Τηλέφωνο
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Ιστοσελίδα
Κόστος Συμμετοχής
550 Ευρώ. Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%. Στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%.
Υπεύθυνη Εκπαίδευσης
Δημητριάδη Ζήλη

Υποστήριξη από iCagenda